بودن یا نبودن، مسئله این است ...

پیامک زده : «سلام،  کجایی؟»

.

.

.

واقعا کجا هستم ؟

در روشنای نور مطلق پروردگار نفس می کشم ،

یا در ظلمت سایه ی سنگین شیطان ؟

 

زیر چترِ بندگیِ خدا ،

یا زیر چترِ دربندیِ  شیطان ؟

 

 

پ.ن 1:

یادت باشد ، یا این است یا آن،  انتخاب سومی نداری ، حزب باد هم همان حزب شیطان است ...

اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ وَ شایَعَتْ وَ بایَعَتْ وَ تابَعَتْ عَلى قَتْلِهِ اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً

حتی آنها که سکوت کردند ...

 

می گفت : « مردم کوفه 3 دسته شدند، گروهی که به یاری حق رفتند، گروهی به یاری شیطان، و گروهی به دلیل ترس از یزید مجبور به همراهی با او بودند ولی دلشان به کشتن پسر فاطمه (سلام الله علیه و علیها) رضایت نمی داد ، به کربلا آمدند ولی نه به این گروه پیوستند نه آن گروه ! یه جورایی تماشاچی جنگ بودند !

در این میان، شیعیان یا از گروه اول بودند یا سوم، شیعه هیچ وقت دستش به خون امام حسین (علیه السلام ) آلوده نشده است! »

یکی به من بگوید  مگر معنی شیعه چیست؟  جز قدم در جای پای امام گذاشتن؟

یعنی شیعه ندای "هل من ناصر ینصرنی" امامش را بشنود و تماشا کند ؟!!

یعنی شیعه ببیند – حذف شد --  ...

-----------------------------------------------------

پ.ن 2:

مولا امیر المومنین علیه السلام : « خدا رحمت کند کسی را که بداند از کجا آمده است و در کجاست و به کجا می رود. »

 

----------------------------------------------------

پ.ن 3:

چه خوب می دانست ...

 

 

ای سرشار از رحمتــــش ، برایـــ م دعا کن ...

/ 20 نظر / 16 بازدید
نمایش نظرات قبلی
شهید گمنام

زیبا بود دعا کنید از کوفیان دسته ی اول باشیم انشاءالله یاعلی

ریحانه ی خدا

بسم الله الرحمن الرحیم إِنْ كُلُّ مَنْ فِي السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ إِلاَّ آتِي الرَّحْمنِ عَبْداً (93مریم) تمام كسانى كه در آسمانها و زمين هستند بنده اويند.

ریحانه ی خدا

بسم الله الرحمن الرحیم --------------------------------------------------- "اما نکته دوم در مورد بنده یا همان عبد؛ که به نظرم با مخلوق خیلی فرق دارد. هر "مخلوقی"، "بنده "نیست، اما هر بنده ای، مخلوق است. ------------------------------------------------------- ولی ظاهرا نظر خدا چیز دیگری است میفرماید هرچیزی "عبد" من است عین کلمه عبد هم بکار برده شده مملوکی که خداوند عبد خطابشون کرده حالا اگر قراره کلمات رو براساس انتخاب خدا بکار ببریم و نه تقسیم بندی شخصی مان اینجا عبد معنی مملوک و مخلوق و هرچیز دیگری را میدهد ولی شما دارید تنها از یک جلوه خاصش استفاده میکنید و بقیه رو از حکومت خدا خارج میکنید در واقع فرمودید در اینجا عبد منظور نکته 1 است پس شاید برداشت از عبد اشکال داشته چون فکر میکنم شما عبد رو تنها در مورد دوم گنجونده بودید یعنی حالت خاصش و حالت اول رو عبد تعریف نکردید در حالی که خداوند به همان مملوک و مخلوق و مربوب هم در این ایه عبد اطلاق نموده است.

ریحانه ی خدا

بسم الله الرحمن الرحیم پس با توجه به صحبت خودتان همه عبدند چرا که اگر کلمه ای را در دو کاربرد مختلف بصورت خاص و عام بکار ببریم به این معنا نیست که ان کلمه دو معنا دارد وقتی خداوند به بعضی بندگان خاصش عبد خطاب میکند دلیل نمی شود دیگران عبد نباشند همه عبد اند همه چیز از ذات خداست اما یک صورت رحمانیست یک صورت جباریست بعضی عبد صالح خدایند بعضی عبد ناصالح خدا این صالح و ناصالح هم از کجا نشات گرفته است از خطی که خدا خود کشیده است و شرایطی که خود قرار داده است پس در حقیقت ما عبد صالح داریم عبد ناصالح که همه عبد اویند نوشته ایی بندگی خدا یا شیطان ( خداوند را در کنار شیطان قرار داده اید) اما فکر میکنم همه بنده خدایند اما تعدادی راهرو و از حزب شیطانند

ه.ن

فَبَشِّرْ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ ٱلْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُۥٓ

ریحانه ی خدا

بسم الله الرحمن الرحیم "واقعا به نظرت ضرورتی داشت که من اشاره کنم همه بنده و مخلوق "خدا" هستند؟" لبخند

مهمان خدا

این عکس شهید چقدر دوست داشتنی است.... راستی اینکه از تو بپرسند که کجایی و تو یادت بیافتد که واقعا من کجایم....... کلی جای شکر دارد...

رمیصاء

سلام یاد صحبتای جناب دانشمند افتادم... "اگه با حسین(ع)ی؛ پس سر سفره یزید چه می کنی؟ ... یه رنگ باش ... یه جور باش ... "

رمیصاء

راستی زیارت آل یاسین چقدر قشنگ شیعه‌گی رو معنی می کنه ... و المعروف ما امرتم به ... و المنکر ما نهیتم عنه ... خیلی این عبارت ها رو دوست دارم... خیلی زیباست ... یعنی هرچی شما بگید خلاصه :)

باشد که زیر چتر بندگی اش نفس بیآید و برود ... بی پایان غم دارم ... بیآیید تا ببینید ... که هستم با بی پایانی هایم ... بی پایان خرابه نشین.